2009-07-16 | 11:59:17

#1 CIRCUS TOUR 2009


bilder tagna med digitalkamera, man fick inte ha med sig systemkameror in

Här har ni alltså en massa bilder från Britneys konsert i måndags, och mer kommer! Jag tycker att konserten var så jävla bra. Ursäkta alla svordomar som kommer nu men jag vet inte hur jag ska beskriva det utan att svära haha. Det var det bästa jag varit med om i hela mitt liv tror jag. Det var en fantastiskt show och något jag aldrig kommer att glömma. Jag skiter fullständigt i att det var playback på de flesta låtar. Ärligt talat, hade man hellre velat se henne göra ett danssteg i varje show och sjungt på riktigt i alla låtar eller sett henne göra en fantastisk jävla show och dansa och vara glad och ha playback och sjunga på två-tre låtar? Jag väljer det senare alternativet alla gånger! Det här var en once-in-a-lifetime grej som jag inte ångrar en sekund att jag gick på. Vi hade ståplatser men såg ändå jätte bra och vi var jätte nära Britney vilket var väldigt häftigt. Jag och Sophie hamnade längst fram vid staketet mot slutet och det var så jävla grymt...haha. Ja, det här var helt enkelt något jag aldrig glömmer och jag skulle gå på hennes konserter tusen gånger om. Det var värt varenda öre.

2 Kommentarer
Fotograf Annie:

Vad roligt att se henne :)

2009-07-16 | 15:38:13
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Sophie:

Det var fan det bästa jag varit på i hela mitt liv! :D

2009-07-16 | 16:57:45
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: