2009-07-21 | 22:43:18

090721



Jag och Sophie åkte som sagt till Kista Galleria idag och stannade där nästan hela dagen. De hade jätte mycket rea och bara efter några minuter fyndade Sophie tre halsband för nittio kronor och jag en klocka för hundrafemtio (som jag kan visa när jag fått den fixad, den är för stor). Hittade också jeansen på bilden ovan på Gina Tricot för nittionio spänn och ett par svarta shorts (lyckades inte få till nån bra bild på dem) för fyrtionio. Och en vit lös t-shirt med en liten ficka som jag letat efter så länge. Kommer från Cubus men den var dock inte på rea. McNuggets och milkshake vart det förstås till lunch också ;)
Nu ska jag se på So you think you can dance och duscha håret. Inte samtidigt då..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: