2009-07-17 | 22:29:10

090717 (Jag fyller år om tre månader haha)

Hej igen! Harry Potter var asbra. Det var mer humor i den här filmen och bra sådan. Tyckte dock att dom hade tagit bort lite viktiga detaljer från boken... Men jag kommer alltid att tycka att Harry Potter-filmerna är asbra så det spelar ingen roll haha.

Imorgon åker jag till kära fina Småland över dagen! Vi ska hälsa på Freyas uppfödare i Kalmar och hon ska få träffa sin mamma och sina syskon. Kameran följer glatt med viskade den till mig! Det kommer garanterat komma upp många bilder på söta hundar här när jag kommer hem. Ska dra mih uppåt mot sängen nu, upp tidigt imorgon. Åh vad jag älskar att åka bil genom Sverige haha. Det är så mysigt. Ha det fint här hemma!

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: