2009-12-15 | 16:17:08

YEEEEEEEEEEEEEEAAAAH!

Jag må visserligen ha snubblat över mållinjen, men nu är jag äntligen klar! Jag är färdig med alla helvetesarbeten och nu tar min hjärna jullov på riktigt (den har redan haft jullov i en vecka). Jag har en redovisning kvar på torsdag, men all information togs från ne.se på fem minuter och jag kan lika gärna läsa innantill, det spelar ändå ingen roll! Nu är jag superglad och utmattad men min hjärna skriker: YEEEEAH! samtidigt som jag har mitt livs värsta huvudvärk som inte ens går att bota med alldeles för mycket alvedon. Jag tror inte att det är min syn det är fel på för den var perfekt senast i somras, men jag gissar på för mycket tid framför datan men jag har väl inte haft något val då jag gjort alla tusen arbeten framför den. Bara en och en halv skoldag kvar nu, sedan är det äntligen jullov! Och i morgon börjar jag 12.40! Kanske låter min hjärna mig sova inatt?
Om ungefär en timme bär det av mot Lisas, Olivias och Josses sånguppvisning. Skoj! Nu går jag och sätter mig och lutar huvudet ner mot golvet. Det verkar vara det enda som hjälper. Adjö.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: