2009-12-21 | 19:21:05

TURN OUR GOLDEN FACES INTO THE SUN



Jag sitter i mitt nystädade rum, och njuter av att allt damm är borta. Lika bra att passa på, lagom till nyår ser det nog ut som en sophög här. Om ett tag ska jag ta mig till Lisa och dricka te och ha det mysigt. Imorgon ska de sista julklapparna förhoppningsvis inhandlas. Ha en trevlig kväll.

Blev lite glad nu när jag såg att jag hade mer pengar än jag trodde på kortet OCH hör och häpna, jag har inte köpt nånting till mig själv sedan den 7 NOVEMBER, då jag och Sophie var i stan och jag köpte min svarta klänning med paljettaxlar. Det trodde jag inte om mig själv. Nu kan jag ge en julklapp som egentligen inte var tänkt att jag skulle ge...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: