2009-12-20 | 00:57:24

TOOK MY HEART TO THE LIMIT



Jag låg i soffan med ostbågar och kollade på Sagan om ringen. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser dom filmerna, de är för alltid bland favoriterna. Ska göra ett försök att läsa böckerna snart igen.
Nu spotify-ar (ja efter år av förnekelse gav jag upp och skaffade det, men det är hästlängder ifrån lika smart som mina egna musikknep jag har höhö), facebook-ar, photoshoppar, photoscape-ar, sjunger, är hungrig och trött haha. Ser man på, jag kan göra flera saker samtidigt. Nu ska jag sova för imorgon ska jag och Sophie på julmarknad! Kameran följer med. God natt.
1 Kommentarer
Olli:

Men ååh... jag vill också på julmarknad!

2009-12-20 | 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: