2009-12-01 | 20:46:42

TISDAG

Idag är en sådan där jobbig dag då allt går fel. Jag känner mig så klumpig och missplacerad och får smått panik bland för många människor. Igår var också en sådan dag. Helst skulle jag vilja gömma mig under mitt täcke och stanna där. Som en björn som går i ide. Tyvärr går det inte när Napoleon snurrar runt i hjärnan blandat med manligt, kvinnligt och jämställdhet och spanska och hela faderullan... Jag orkar inte mer.

Nu hinner jag inte ens duscha innan Desperate Housewives och mamma tjatar på mig om den min jävla önskelista till julen och det spelas nån kass jobbig jävligt irriterande låt på radion men jag orkar inte byta. Små obetydliga problem som bara gör allt värre... jag måste äta något nu, adjö.
1 Kommentarer
Visdomslisa:

Andas med magen :)

2009-12-02 | 10:31:00
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: