2009-12-18 | 15:43:58

JULLOV

Yes, äntligen är det jullov! Så var min inställning till lovet för ungefär två timmar sedan. Sen kom jag hem. Och jag hade inte ett skit att göra. Nu sitter jag i soffan ensam och äter upp någons mjölkchoklad. Men dom får skylla sig själva, dom lämnade faktsiskt mig ensam. Jag zappar mellan alla kanaler på tv:n men det finns ju ingenting att se! Så nu lyssnar jag på Telias nöjeskanaler där dom spelar musik utan videos. Shirley Clamp påminner mig om hur tråkigt jag har det just nu.
Nej nu kom pappa hem med Freya så jag blir väl tvungen att gå ut med henne i detta härliga väder vi har TIO MINUS! TIO MINUS! TIO MINUS! FATTAR NI!!!!??? Jag skrek så fort jag kom innanför dörren för mina fötter frös ihjäl! Jag tyckte väl att det inte bara kunde vara fem minus.... herregud. Istiden är på väg, som sagt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: