2009-12-18 | 16:59:56

COME BACK AND SET ME FREE

Foton tagna i morse hos Sophie (efter att ha sovit i stugan med jackorna på hahaha) med Aino. Fett bra kvalitet, om jag får säga det själv.

Nej, jag är inte sur. Jag borde vara glad. Jag är glad att jag har jullov. Verkligen skitglad. Jag har bara inget att göra haha. Jag ska skriva en lista på saker jag kan hitta på...eller så kan jag ligga hemma och kolla på filmer hela lovet. Det låter ganskt bra enligt mig. Ikväll ska vi fira Lisa som fyller år imorgon och äta på en italiensk restaurang. Senare ska jag kanske träffa några i klassen och hitta på nåt skoj eller bara hänga. Ha en fin kväll och klä på er riktigt varmt för tusan!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: