2009-12-26 | 00:54:52

Annandagen

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Turkiet i somras

Efter att ha sett lite för mycket fantasy-filmer den här kvällen sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Sparkontot växer och jag ser fram emot sommaren. Mitt i allt slask som kom och förstörde jullovet är det iallafall skönt att ha sommaren att längta till... trots att den är 6 månader bort. Nåväl, imorgon ska jag och mamma eventuellt besöka mellandagsrean, ifall det inte är storm, isåfall blir det på söndag. Dags att sova nu kanske. Det tog mig över två timmar att ens komma in på msn nu ikväll... problem med internet är inte kul. Tjao.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: