2009-08-23 | 17:18:12

SISTA


Sista dagen innan skolan börjar. Sista dagen på sommarlovet. Idag är det en sådan där dag då jag borde ha panik. Jag borde springa omkring och leta efter kläder, jag borde måla naglarna i panik, noppa ögonbrynen i panik och leta efter skåpnyckeln i panik. Jag borde göra ansiktsmasker, hårinpackning och allt sådant där. Men konstigt nog så har jag ingen panik. Ännu. Den kommer nog om några timmar, då jag märker att nagellacket sedan tre veckor tillbaka som flagnat bort och blekts av saltvattnen fortfarande sitter kvar. Och då jag märker att mina ögonbryn ser ut som buskar och att mitt hår är en risbuske för att jag inte haft tid att gå till frisören, och snart springer jag väl omkring och undrar vart alla kläder är och jag använder den klassiska "Jag har inget att ha pååå miiiig". Men sådant hör väl till skolstarten. Varför? undrar jag egentligen. Alla skiter väl i hur jag ser ut första dagen. De ska ju ändå se mig resten av den här terminen, och nästa. Och några har väl sån tur att de får se mig ännu ett år efter det. Hahaha. Herregud. Nu ska jag glömma bort att jag har ett stort ångestmoln som bubblar i magen och tänka glada tankar istället. Allt kommer gå så himla bra. Eller inte.... Nu ska jag äta middag istället. En bra början. Sen kan jag måla naglarna. Ja, en bra början.  Adjöss med er!
2 Kommentarer
josefine:

Jävlar vad brun du är på bilden! :p

Det kommer gå finfint imorgon, finns inget att oroa sig över felicia :)

2009-08-23 | 21:23:26
URL: http://juicyfine.blogg.se/
Felicia:

Josefine: tackar:P

2009-09-01 | 17:50:09
URL: http://feliciaspllanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: