2009-08-22 | 23:13:53

ALANYA


Första rundan med bilder från Turkiet. Jag kan passa på att berätta hur det var där nere. De första dagarna var det olidligt varmt, uppemot 46-48 grader i solen. Men jag överlevde och efter några dagar blev jag van och tyckte att det var riktigt skönt med värmen. Det jobbigaste i Turkiet var alla "inkastare". Män som stod utanför restaurangerna och affärerna och försökte få en att äta och shoppa just hos dem. Vi gick förbi dem varje dag så efter ett tag vart man inte lite irriterad. Maten var god och shoppingen bra. Men jag blev sjuk efter en vecka, vilket gjorde att jag inte kunde njuta lika mycket som jag skulle kunnat annars. Men allt som allt var det två härliga veckor som gav en snygg bränna haha. Tyvärr har jag väl fjällat bort det mesta men lite färg är väl kvar. Dessutom åkte vi på en båtutflykt en dag och en annan dag fick jag simma med delfiner! Så jävla häftigt. Jag kan berätta mer om det när bilderna kommer upp.

Tjing så länge!
1 Kommentarer
josefine:

Fina bilder!

Men oj vad varmt det verkar ha varit där, och usch vad tråkigt att ha blivit sjuk:/ men nice med delfinerna, har alltid velat göra det:)

2009-08-23 | 21:21:54
URL: http://juicyfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: