2009-08-30 | 20:35:42

30

Hej hopp! Dagen har spenderats i stan. Först klippte jag mig vid centralen - vart rätt så nöjd, får tvätta håret och se hur det ser ut imorgon, men såklart vart det för kort. Sedan mötte jag Sophie och vi gick runt och kollade i affärer och hon köpte tyg till en skjorta hon ska sy i skolan. Jag köpte två tröjor, kan ju visa er imorgon kanske. Nu ska ni inte tro att jag shoppar hela tiden för så är verkligen inte fallet. Jag köper bara nytt inför hösten eftersom att jag faktiskt inte har nåt i höstväg i min garderob som jag frivilligt vill sätta på mig. Det vill säga, de kläder som legat där ett tag känns inte så snygga som de gjorde då de köptes och snart ska de väck. Så fort jag får en helg utan planer blir det storrensning i garderoben. Och då menar jag STOOORrensning. Allt som inte använts de senaste fyra månaderna ska bort! Jag har separationsångest när det gäller kläder och saker men jag måste verkligen.
Idag har jag även gjort min första läxa för den här terminen, wihoo vad kul det var... nej usch.
Nu ska jag nog ta en dusch och sen ska jag och Emelie se på Män som hatar kvinnor.
3 Kommentarer
Sophie:

Wooohooo, ropa på mig så fort du har rensat! Filmen är läääskig, fick som sagt hjärtstopp där ett tag + kramp i benet pga. att jag ryckte till alldeles för snabbt haha.

2009-08-30 | 21:49:08
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Lisa:

Waah, släng inget! Vi skulle ju ha klädbytardag? :D

2009-08-31 | 17:07:10
URL: http://honung.webblogg.se/
Felicia:

Sophie: Of course;) jaa den var hemsk.



Lisa: Javisst, ja ;)

2009-09-01 | 17:48:56
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: