2009-08-26 | 21:48:37

26

Tjena hejsan. Hur ska jag sammanfatta denna dag? Jo, jag gick upp klockan sex för första gången på flera månader! Snacka om att det var jobbigt. Dagen inleddes med matematik B (kursen som jag fruktat och fruktar...). Jag får väl hoppas på det bästa. Sedan idrott med ny lärare. Han har tränat pingislandslaget på 80-talet, coolt tycker jag haha. Han verkar mycket trevlig, jag tror det kommer gå alldeles utmärkt. Sedan hade vi håltimme och blev dygnblöta när vi sprang mot bussen (skulle följa med Josse och hämta hennes mobil men missade bussen). Åkte till Forum istället där jag sprang in i Sophie! Åhå! Dagen avslutades med bild och form..vi gjorde självporträtt och jag kan verkligen inte rita. IG nästa alltså. Den här kursen kommer sabba allt haha. Tur att den bara är på 50 poäng.
Nej nu vart det lite väl trist kanske, men ett sånt här inlägg nångång ibland kommer nog upp på bloggen. För att kolla av läget liksom...
Missa inte True Blood på ettan om cirka 12 minuter. Tjing!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: