2009-04-11 | 11:38:43

GLAD PÅSK




Här kan man läsa om varför vi firar påsk i Sverige, vilket jag inte tror att många vet.

I morse gick jag upp klockan sex för att gå ut med hunden. Nu när pappa är bortrest och mamma jobbar måste jag och Emelie ta hand om Freya hela dagen. Fick inte mycket sömn alltså. Dagens planer är att jobba med min filmanalys, gå ut med Freya några gånger, se Liverpool-Blackburn (ska se om jag ser pappa haha), äta påskmat, och sen ikväll träffa Josse och hyra en skräckfilm;)
Nu ska jag gå ut i solen (det är 26,5 grader!).
2 Kommentarer
Sophie:

Glad påskkärring!! Här i värmland (och nej jag har fortfarande inte fattat varför det heter värmland när det sällan är varmt här) var det väl 15grader idag skulle jag kunna gissa men inga moln iaf :D

2009-04-11 | 19:01:28
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Felicia:

Sophie: Näämen Sophie! Glad påskkärring på dig med!:D hahaha 15 grader är väl det varmaste som går där nu haha:P

2009-04-12 | 11:02:23
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: