2009-04-17 | 17:48:24

FREDAG

Äntligen fredag! Vilket betyder godis, vila och tid över för att blogga! Denna vecka har jag:
haft ett pinsamt moment i matsalen, haha
sett en vandrande ketchup
kommit hem efter fem varje dag (förutom idag)
varit på en rättegång i typ tre timmar
knappt pluggat något och samtidigt haft skolångest
tagit blodprov
sluppit dansa cha-cha och jive... nästa vecka istället. En dansare från Let´s Dance ska komma  till skolan och lära oss. Haha. Hjälp!
ätit glass
varit på hundkurs
fått veta att jag ska prata med spanjorer på måndag! livs levande riktiga spanjorska ungdomar från Zaragoza. Jag ser lite fram emot det...jag har ju en svaghet för spanjorer haha. Men samtidigt...tänk om dom garvar åt hur kass jag är eller säger "No comprendo". Jag får sitta där och säga "si, si..si. Que bueno..öh,te..vosotros... nosotros....gustas...gusta..gustamos...öööh...suecia? öööh" haha.

Jaa..inte mycket mer. Jo, pappa har köpt ett nytt objektiv till min kamera! Jag är superglad. Ska gå ner till sjön eller till hästarna och fota lite ikväll när solen går ner eller imorgonbitti när solen går upp :)
4 Kommentarer
Olli:

Jag slapp inte dansa cha-cha och jive! Jobbigt så in i helvete! :P

2009-04-17 | 18:50:50
Felicia:

Olli: Hahaha:P jag ser inte fram emot det..speciellt inte när jag vet vilka jag kanske måste dansa med...:P

2009-04-17 | 19:41:22
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Olivi:

Hahaha, vilka måste du dansa med? Och förresten, du behöver inte oroa dig för din svaghet för spanjorer. Inte en enda av dem i skolan är snygg! :D

2009-04-18 | 09:30:46
Felicia:

Olivi: din föredetta klass hahaha (och henrik och martin!):P haha vad bra..eller nej, dåligt. jag ville att dom skulle vara snygga:D

2009-04-18 | 11:13:52
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: