2009-04-01 | 16:13:43

Den första april


Även ur de geggigaste platser kan våren växa fram.

Första april idag, och nej, än så länge har jag inte blivit lurad. Jag minns för ett år sedan, då min lärare lurade med klassen ner till skolans källare och sa att där skulle vi ha lektionen idag, och sedan sa han "April, April!" Haha, där stod jag som ett frågetecken och fattade ingenting.
Idag hade jag studiedag, för att tvåorna hade nationella prov i svenska B och behövde använda alla klassrum i hela skolan. Och alla lärare behövde stå som vakter. Bra för mig som behövde sova, vilket jag gjorde till klockan 10.16 i morse. Sedan kom Josefine över och vi arbetade med vårt filmkunskapsarbete som vi ska redovisa i morgon. Eller ja, arbetade och arbetade...om man kallar det att arbeta när man gör älgljud och grisljud och beklagar sig av ångest över saker man gjort för några månader sedan. Haha. Kul hade vi iallafall.
Nu ska jag byta om och dra till Friskis för ett träningspass.
2 Kommentarer
Olivis:

Det var tider det! Krilles aprilskämt <3

2009-04-01 | 19:00:52
Felicia:

Olivis: Jaa, saknar den gamla goda tiden haha:P ibland kunde han släppa loss;)

2009-04-01 | 22:18:22
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: