2009-04-05 | 13:18:58

Den femte




Bilder från igår

Hejsan svejsan. Kom nyss (okej nu är det typ en timme sen för farmor och farfar kom och skulle klippa ett träd och jag vaktade deras hund under tiden) hem from the church, har sjungit och nu har jag brett ut mig över hela matbordet med datan och fem miljoner kameror och godis. Jag är nämnligen ensam hemma och då får man stöka ner hur mycket man vill;) Emelie är och sliter hårt för sitt levebröd. Snart börjar pengarna rulla in Emelie, håll ut!Jag är en stolt lillasyster! Och pappa  och mamma är hos mormor och morfar så jag är all alone. Härligt! Så vad ska man hitta på då, en grå och trist dag som denna? Jag har ingen aning. Ut och motionera kanske. Fotografera lite. Eller stanna inne och kolla på en film typ. Nu ska jag sluta äta godis och käka lunch istället. Hejsvejs så länge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: