2009-04-05 | 23:39:35

Been everywhere all I see is you



foto: jag

I morgon förmiddag ska jag på synundersökning, så att jag kan få tillstånd att börja övningsköra. Är lite nervös...tänk om jag har jättedålig syn egentligen? Haha.

Nää, vet ni vad jag precis märkte? Mamma har tagit hand om mina blommor. För jag kan ju uppenbarligen inte ta hand om dom själv. Och det finns typ två rosa blommor kvar! Okej, visst det satt en massa bruna döda blommor på innan men dom kunde ju ha återuppstått eller nåt...eller? Nu ser blomman näck ut ju. Haha. Tänk när jag har barn och inte hunnit gå till frisören med barnen/barnet och så kommer min mamma där och snaggar av dem allt hår. Hahaha. Nej det skulle hon inte göra... och jag skulle definitivt ta bättre hand om ett barn än en blomma. Hahaha. Vad är det jag skriver? Nej nu måste jag sova.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: