2009-04-23 | 18:47:39

090423


Klänning (Emelies) Åhléns, tights H&M, converse

WIihuu idag fick jag veta att jag fick MVG på min engelskauppsats som jag skrev för några månader sedan! Den handlade om aliens och om miljön haha...
I morgon är det dags för Nationella-prov i engelska A, uppsats-delen. Vi har inte fått öva ett dugg på att skriva men det går kanske bra ändå... jag har köpt MER och bananer!:D Påminner mig om nian haha. Dock så ska vi sitta och skriva provet i aulan...det känns ju lite läskigt. Men det går nog hur bra som helst. Lycka till mina vänner!:D
Ska kolla på nån film med engelsk text innan jag går och lägger mig (tidigt) för att öva haha. Och i morgon ska jag dansa också..cha-cha och jive...hjäälp.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: