2009-04-13 | 17:23:06

090413


Paolo Nutini - Rewind

Hejsan hoppsan. Inga roliga inlägg på sistone, men det beror på att jag har ångest över skolan haha. Nej, men det är inte så kul att skriva när jag inte har några nya bilder... och så har jag skrivit på min filmanalys i flera timmar idag. Men den är inte klar ännu. Deadline är på onsdag så då får jag väl se till att vara klar tills dess. Jag hatar att vara ute i sista stund och ändå är jag alltid det. Jag lär mig aldrig...
I morgon är det tillbaka till skolan. Tillbaka till verkligheten. Jag vill verkligen inte... på grund av många anledningar...
Kul att börja första dagen med att sluta klockan halv fem... om jag inte somnar under dagen är det ett mysterium.
Sent ikväll kommer pappa hem, hoppas han har nåt fint med sig hehe... och lite fina bilder:D
Nu är det dags för middag. När vi hörs igen har jag fått min kamera tillbaka och förhoppningsvis har jag något roligare att skriva om.
2 Kommentarer
josefine:

paolo nutini e bra:) o söt haha

2009-04-15 | 17:30:36
URL: http://juicyfine.blogg.se/
Felicia:

Josefine: ja! haha:P

2009-04-15 | 20:55:49
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: