2009-04-06 | 15:46:29

090406




Hejsan! Jag sitter ute idag, halvt i solen, halvt i skuggan. Ser inte skärmen annars. Jag fattar inte hur det kan vara så varmt!!
Idag var jag och mamma runt i lite affärer. Köpte gladiatorsandalerna från tyska affären Deichmann (hur det nu stavas) och ett skärp från Lindex. Spanade även in ett par jeans från gina tricot som jag nog ska slå till på, på torsdag när jag åker till stan med mami... Och just det! Jag gjorde ju synkollen i dag och jag har perfekt syn, höhö. Jag vart lite nervös så jag försökte öva innan, men det gick bra ändå;) Snart är det bara att börja köra!
Dessutom har jag räknat lite matematik. Förvånande va? Jag hade inget bättre för mig så jag tänkte att äsch lika bra att räkna. Jag fattade inte allt, men papi får hjälpa mig innan han åker till London. Vilket påminner mig om att jag måste skriva en inköpslista åt honom...
Vi hörs senare. Sola lugnt nu, höhö.
2 Kommentarer
Lisa:

Najsa shoes!

2009-04-06 | 23:15:49
URL: http://honung.webblogg.se/
Felicia:

Lisa: Tackar!:)

2009-04-06 | 23:34:27
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: